پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215749
حضور اعضاي کميسيون برنامه و بودجه باعث معرفي ظرفيت هاي توسعه اي اين استان خواهد شد
تاریخ انتشار : 1395/05/11 09:39:56
نمایش : 994
نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت:حضور اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس در چهارمحال و بختياري باعث معرفي ظرفيت هاي توسعه اي اين استان خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر علي کاظمي طي سفر کميسيون برنامه و بودجه به شهرستان فارسان گفت: يکي از برنامه هاي خوبي که کميسيون ها دارند خصوصا کميسيون برنامه و بودجه سفر به استانها و اطلاع پيدا کردن از پتانسيل و بازديد از توانمندي هاي استانها و اطلاع از برنامه ها و پروژه هاي استانهاست که بتوانند براي برنامه هاي بعدي کميسيون قدمهاي خوبي را بردارند.

کاظمي در ادامه افزود: اعضا کميسيون با توجه به علاقه اي که به استان چهارمحال و بختياري داشتند اولين سفر خود را در اين استان آغاز کردند. در اين  سفر ما ميزبان  18 نفر از عزيزان هستيم که طي سه کار گروه در شهرستان اردل و کيار – فارسان و کوهرنگ فعاليت خود را ادامه خواهند داد.

وي تصريح کرد ما جمع اين کارگروه ها را و اعضاي کميسيون را در شهرستان کوهرنگ خواهيم داشت . و هدف ، بررسي پتانسيل هاي استان و همچنين پتانسيل ها در زمينه کشاورزي – گردشگري- راههاست.

کاظمي خاطرنشان شد: ما اميدواريم که باتوجه به صحبتها برروي سه يا چهار بحث استاني تصميمات خوبي گرفته شود از جمله بحث ريلي ، هوايي، جاده اي که مشکلات فراواني داريم و همچنين بحث گردشگري که در رفع بيکاري جوانان مي تواند موثر باشد و ديگر بحث صنايع که بسياري از صنايع تعطيل شده است.

وي همچنين افزود: که از ميزباني شهرستان فارسان از اعضا کميسيون برنامه بودجه تقدير و تشکر مي کنيم و ما ميزبان دکتر جعفر زاده نماينده رشت و گيلان دکتر قرباني نماينده خراسان شمالي- دکترحسيني نماينده استان مرکزي دکتر حسيني مديرکل مجلس سازمان برنامه بودجه هستيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html